Till den finaste ♥

Första blicken

Första kramen runt din hals, Allt med dej är underbart. Jag skriver direkt från hjärtat gubben,

 

Du finns alltid där för en ! Man kan prata med dig om allt och veta att du lyssnar!

Shieit, Har aldrig haft sånna starka känslor för någon. När jag ser dej, Blir jag alltid glad, Om jag har en dålig dag , Och jag orkar inte med något alls, Så får du mig att orka! Jag är alltid glad med dej och alltid stark! Utan dej skulle jag bara vara en vanlig person utan känslor .. Jag mår bra när jag sitter på din rygg, Jag mår bra då jag ryktar dig och klappar dig, Jag mår bra när jag hämtar dig från hagen, Jag mår bra då jag lämnar dig i hagen. Jag mår alltid bra med dej gubben! Känslan är obeskrivlig och går inte att få fram allt i ord. Jag gillar allt med dig! Jag gillar att du är Tjock, Jag gillar att du har mycket päls, Jag gillar att du heter Pirat, Jag gillar att du är C-ponny jag gillar att du visar vad du känner, Jag gillar att du är svart, Jag gillar precis allt med dig! Du kan göra mig lite små sur ibland , Men det är som att du säger förlåt efter och om du gör något helt fel som jag inte säger att du ska göra.. Då blir du först kaxig, Sen vill du visa att du värkligen kan! <3 Shit, Du betyder allt för mig gubben... ♥




Kommentarer
Postat av: alleeh

Miin bild!!!!!!!!!!<3

2011-03-30 @ 14:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0