Rosa eller Brun?<3

Hejsan!
Inte tänkt att jag ska blogga idag men jag har inte så mke annat för mig just nu :)
Vill att ni hjälper mig med en sak... x]
Jag skulle vilja köpa lite småsaker åt plutten, Men jag kan inte bestämma mig vad han ska ha för färg :]
Har kommit fram till att han ska ha rosa eller brunt men vet inte vilket av det xD
Bilden blev ganska liten men ;P
Om ni undrar så äre inte grimmor och sånnt som jag tänker köpa utan typ schabrak och sånt :)
Eller brunt dårå ;) Men han har redan en brun läder grimma och så men somsagt, Jag hade ju bara tänkt köpa schabrak och de :) <3
Komentera gjärna du som läser!:D<3
// Celina <3 Pirat

Kommentarer
Postat av: Sofia

Är det till Pirat du tänkt köpa? Du behöver inte köpa till honom för han har endel grejer, men får såklart om du vill :)

Jag tycker att han är finast i ljusblå eller brun, men han har så många sånna bruna grejer. Köp det du tycker är finast om du vill köpa något! Fråga mig gärna om storlek och så så vi vet att det passar honom :D

2011-03-12 @ 18:41:05
Postat av: elin

är det till pirat? :) jag tkr som sofia. ljusblå eller brun :)

2011-03-12 @ 22:12:11
URL: http://tackhejfuckdej.blogg.se/
Postat av: elin

sv: okei :) blir säkert as gulligt :) har du pratat med sofia om att ha ngn träning för sofia hallgren? :) vi såg nämligen att det skulle vara någon dressyrtävling tror jag det va snart :)

2011-03-12 @ 22:56:20
URL: http://tackhejfuckdej.blogg.se/
Postat av: elin

sv: jag tror inte man behöver ha det om man är under 14 om man har med sig en som har det :)

2011-03-13 @ 00:55:24
URL: http://tackhejfuckdej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0