hejhej!:D

HEJ!
Jag ska sova på en pytte stund eftersom klockan är mke och jag vill ju att humöret ska vara på topp när jag ska till pirat!:D:D
jag lääääääääääääääääääääääääääängtar!!!!!:D<3 Har saknat pirre även fast det "bara"  var 3 dagar sen jag var där sist.. <3  Och klockan är ju tolv på natten så alltså äre söndag nu ^^ <3
Idag eller Gaaah! Det går ju inte att säga idag!! men aja , Idag så ska jag mysrida han på banan och "Uppvakta" Min kompis alida som ska rida en ponny för första gången där :) eller ja hon har ju ridit i flera år men hon har aldrig ridit den ponnyn så jag och Pirat ska göra henne sällskap på banan :) <333333333333333333333333333333333333333333
Det skulle vara superduperbaounta kul att tävla och så med pirre till sommar eller så men jag har inte grönt kort!!
Jag blir arg :( Näe.. Inte arg, Men jag blir ledsen, För det tar ju säkert länge att gå den kursen :( <3
aja. Ska inte tråka ut er/ dig som läser ^^
Nu ska jag gå och sova!:D <333
PUSSOCHKRAM! // Celinaälskarpirat<3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har ju grönt kort så det räcker för oss båda!!

Men jag ska kolla om jag hittar någon lämplig tävling som jag tror passar er. Men då får vi boka in någon träning med Sofia under våren och slipa på dressyren :)

Jag ska kolla upp något dreessyrprogram ni kan träna också, när ni inte rider ditt egna såklart ;)

2011-03-13 @ 10:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0