Hejhej!

hejsan!
Igår vare ju torsdag och då hade ja en extra dag på pirreplutt ;)<3333333
Det var kul!
Jag red barbacka på banan och tränade på vårat lilla problem... ;)  <3
Vi kommer inte riktigt överens i galoppen .. :P <3
Den lillla rakarn kan inte riktigt galoppera ett helt varv på banan utan av göra en tvärsväng i 90 grader vid varje kortsida.. :) Det måste vi träna på.. Det är FETT jobbigt men älskar han lika mke ändå (A) (Y)<3333333333
Ska bara försöka få bort dé ':):):)):<33333
Men iallafall, Jag fick lite hjälp också av en annan på banan och det gick helt okej då!
Provade att se om det funkade med att driva på jätte mke så han inte hade chans att svänga, Det funkade ganska bra men han gjorde fortfarande en liten sväng men slutade där eftersom det gick som bäst då :)
Btw, Min kompis ska börja rida med mej där eller ja, typ X]
Hon ska rida på Witterpir :D
Wp (Witterpir) Är gårdsponnyn där och hon är ett russ precis som pirreplutt :D
Här é en bild på Wp:
Asså.. HAH var tänkt att jag bara skulle täcka över ansiktet på personen men jag vart så inne ire så .. :]
Ja, Ni ser ju (A) Men jag failade på ett streck på tränset som inte gick å ta bort menneh.. Ah.. De dära är Wp :D
HEJDÅÅÅÅ!!<3
// Celina <3perta PIRAT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0