Heeeeeeeeej<3

Tjaaa!
Kom just hem från pirreplutt och sitter och suger på en halstablett eftersom jag har FETT ont i halsen men det är bara förskylning som jag har haft ett tag nu och den håller på att gå över ;)
Red iallafall på banan med sadel och tränade dressyr :) Jag tränade lite olika , Ställning, Böjning, och galoppproblemet och lite till :) Galoppproblemet gick super :D Jag har kommit på hur man ska göra för att han ska sluta vända i 90 och tvärnita! Man ska ha han ställs utot först. Sen ställa in, Ställa ut, Ställa in och så vidare för då har han annat att konsentrera sig på :) :) <33 Super nöjd var jag :D Sen mot slutet när jag skulle galoppera en långsida sen skritta av så drog han upp huvudet och bara sprang som en tok! När jag väl fick han att gå fint och jag skulle trava då gjorde han samma sak igen fast han fattade galoppen själv xD haha! Tokponny! <3
Jag taggar torsag då jag kan få rida för Sofia hallgren!! :D jag måste ju slipa på dressyren för bäst i världen är jag inte ;) aja !:) Nu ska jag typ kolla på ponnyakuten och så :D hejdååå! :):):):) <3

// Celinaaah<3pirattttttt<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter bra :)

Har du kollat igenom LC1an? Du kan ju träna in vilka delar som är med där, så kan ni öva på bla dessa på Torsdag!

2011-03-21 @ 09:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0