älskar dig <3

Idag äre SÖNDAG!!!! :D <3
Pirrepirrepirrepluttish äre idag ! :D <333
Jag skrev ju igår vad jag tänkte göra och så ;) <3
Men jag ska prova det nya dressyrprogramet jag gjort också eftersom det jag gjort nu är mke enklare :) <3
Jsg kan ju säga hur det är! :D
skritta fram till mitten av banan och gör halt, Kom fram i skritt igen och rid ut på spåret i höger varv(ställ in) Rid hela långsidan och kortidan i skritt och sen kommer du fram i trav ( Sitt ner och ställ in) Trava kortsidan och fatta höger galopp på långsidan, Ställ in fortfarande , Galoppera halva långsidan och sakta av till trav i mitten av långsidan, Trava ( ställ in) Trava hela kortsidan och sedan snett igenom ( rakställ )trava ut mot kortsidan och byt sedan varv i skritt, Skritta på medelinjen och gör halt i mitten ! :D

Den är inte så svår ^^
Orkade inte lägga in halvhalter i beskrivningen men man ska SÅKLART göra det på riktigt!!!
Det är viktigt!! ;) <3
Aja . Nu ska jag äta frukost och så :) <333
HEJDÅ!<3
// den som älskar Pirat!<3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Låter som ett bra program!

2011-03-13 @ 11:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0