Skaoo draoo

Hallooo <3 jag sovde hos alidiah igår så jag kom hem typ id 1 och sen for jag till påwnniessen :) DET VAR FÈT najjs :D travade mkt och det gick bäst :D <33 han var lite pigg men var jätte snäll :) <33 Snart ska jag till lotus och kolla då "natalie" provrider :D <33 håller tummarna !  Btw ! Natalies blogg "Natella.blogg.se" läs och komentera! :D <3 Efter jag har varit i stallet så vet jag inte vad jag ska göra , Vi får se.. :) Och imorgon så..så... hoppas jag att jag kan vara med Natalie :) MEN NU SKA JAH DRAISHH JAOO :)  Bajj bajj hajjrååee såeee bajjssingkajjssing morsning korsning hejdå pajj äppelskrutt bananskal högtalare hejdå såru vetes bah haha nope no more hihih soosoososoos ketchup vet inte hure stavish memnnnee Easy B jaoo :D


// Pååwnnieebloggen <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack snälla! :D Ja visst är den fin hennes fjording!

2011-01-11 @ 12:11:47
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0