iknowweee ;/

hej hej jag vet att jag har haft dålig updatering men jag försöker bättra mig... :P hah.
Jag har just kommit till pappa och idag ska jag typ vara med Natalie :) men det är inte säkert :)
Men då jag var hos lillen sist så skenade han :O hah fast det var ju inte meningen :]  Vi skulle skritta ut en sväng för jag skulle longera han sen så jag skrittade ut efter vägen dock inte ensam :) sen kom det ett släp som lät as mkt och körde typ snabbt och då blev lillen as rädd och började skena :P Btw ! Jag red barbacka också och han bockade hela vägen som han skenade och han skenade LÅNGT :O Men jag satt kvar och sofia höll typ på och dö  sen sa hon att hon var imponerad att jag satt kvar xD hah      Men jag älskar lillen lika mkt ändå :] <333333
Hajjråååe<3
// Påwnniebloggen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0