hejhej

Idag så vet jag facktiskt inte vad jag ska göra men just nu har jag underhållt mig själv med att göra ett eget påhittat litet dressyr program xD
Det vart ganska lyckat :D Men jag kan inte visa en bild... ;/   Men jag kan berätta :D
" Först så travar man fram på medellinjen och gör halt i mitten och hälsar på domarna. Sedan travar man på och svänger av till höger och skrittar. Sen skrittar man ända till andra sidan och svänger rätt upp. När man har vänt rätt upp så byter man varv och sen börjar man trava, Travar kortsidan och sedan vänder man snett igenom. När man har gjort det så travar man kortsidan sedan fattar man galopp och gör serpentinbågar, Efter serpentinerna saktar man av till trav och travar upp mot medellinjen sedan gör man halt och avslutar " :D hahahahaha  kul liv ... eller hur  xD
AJA!              // Påwnniebloggen <3

Kommentarer
Postat av: Sara Jansson

sv; Åh tack vad glad jag blir :') Haha ja jag bor ju rätt långt i från Umeå haha !

2011-01-19 @ 14:23:45
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0