halooee

hejhej! nu har jag tiewp just kommi hem från pirat och det har gått jätte bra! det ända som va jobbigt va att han testade mig men det var inget stort problem :)<3333
Jag red först dressyr på banan sedan red jag ut <33
Det blev ngt weird me videon så kan inte lägga upp den men jag bjuder på en del bilder och bilder hur det ä att sitta på hans rygg! :D<33

here it comes!



















<333 på sista bilden så kliar han sig på bene så den é suddig x]<3333

De va de<333
Btw! idag äré påwnnieakuten så kolla påréé! <33 jag ska iaf gö dee<33
Klaga inte på hur jah skriver :]<33 eller joo... göré.. hah... Då mejjby jag slutar jao ;)<33 nä... Glöm déé :}

// Påwnniebloggen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0