Hallådärköttochblåbär!


Hah klaga inte på rubriken :]
Nu har jag nyss vaknat tiewp .. Hah... Och ska snart äta fruktost :)
Ida äre söndag!! :D
Å vad händer då????
PIRAT SÅKLART!!!<3333
Jag funderar på att hoppa lite smått idag för att se hur han är i det ämnet :)
Och om det är bra väder nästa gång så ska jag hoppa ;D
Igår så var vi och handlade tiewp massor och då skulle vi köpa wii spel så då köpte vi ett hästspel åt mig :D

Jag har redan ngr men ville ha ngt nytt ;)
Kan visa dom jag har och det jag köpt och om jag kan rekomendera ngt av spelen!:)

My horse and me 2



Detta är ett jätte skojjsigt spel som jag rekomenderar absolut ;)
Grafiken är bra och ja.. xD Tummen upp!

My horse and me



hmmm... Jag förstår inte så mke på det här spelet och grafiken är inte den bästa men spelet är inte dåligt heller så den rekomenderar jag inte men det blir mitten tumme för detta spel ;)

Horsez ranch rescue



Det här spelet är jätte bra! Vissa stället fattar jag inget men det är ett skojjtigt spel och bra grafik :)
Jag rekomenderar :) Tummen upp!

Pony friends 2



Det  här är det nya spelet och det är ett toppen spel! grafiken är jätte bra, Man förstår ganska bra, Det finns fett många raser att välja mellan när man ska köpa ponny ;D Jag rekomenderar ABSOLUT!
Tummen upp :D!

Nu ska jag äta frukost sen ska vi tiewp fara :D

Hejsan svejjsan lingon.... svejjsan???

// Påwnniebloggen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0