Söndag!

Idag ska jag fara till lotus eftersom det är söndag. så idag had e jag tänkt rida med sadel och galoppera mkt :).
Jag kan försökak ta ngr bilder men det är inte säkert för jag vet inte om batteriet i kameran räcker..Men vi ser väll :D . tänkte slänga in en liten fakta text ! :)

Hästen är idag ett vanligt tamdjur, men den har inte alltid varit tam. Även att den är tam

så har den fortfarande samma tänkande och behov som urhästen… OCH de tror fortfarande på sabeltandade tigrar och

livsfarliga vargar…..........faktiskt! Det ligger i deras gener för att de ska överleva.


Det viktigt att vi lär oss så mycket som möjligt för säkerheten skull och för att hästen ska få det så bra som möjligt.

Det är vi som har valt att ta hand om hästen, inte hästen.

 


Kommentarer
Postat av: Natalie

sv: aa jag vet, men heter det inte något?

2010-12-19 @ 10:36:24
URL: http://natella.blogg.se/
Postat av: Natalie

sv: aha okej xD

2010-12-19 @ 11:01:45
URL: http://natella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0