kan inte fatta det!!! <3

Hej hej! Asså jag kan inte fatta att lillen är min medryttarponny nu! dream come true!! <333 älskar han sjukt mkt! en liten urgullig bild på han !

Det går inte att beskriva hur underbar han är! ;* alla pussar på han alltså!
Idag var jag hos lillen men jag gick bara en promenad eftersom det är så kallt :) det gick bra och han var jätte snäll :D Haha en liten fail när jag skulle sätta på han täcket xD han blev rädd för sitt gröna täcke som han andvänder varje dag xD sweet ! Imorn så ska jag till lillen igen men då ska jag rida :) nu ska jag se film på datan ! :) bajj bajj söta skrajj ?wtf?? aja hejrå! <33

// Ponnybloggeen <3

Kommentarer
Postat av: Natalie

naw! sweet han ee :D

Mamma och jag ska ringa till yvonne imorgon typ... (a)

Hoppas inte alida blir sur på mig..

Man kanske borde fråga henne först om jag också kan bli medryttare på lotus... (a)

2010-12-31 @ 21:36:45
URL: http://natella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0