Jul imorrn!

hej hej :) idag är det dan före doppare dagen vilket menas dagen före julafton :) hihi. Idag var jag och provred den här ponnyn
Ansvarsfull Medryttare
Lillen är hanns namn :) <33 visst é han söt!? Iaf , Det gick bra :) vi red ut och hade riktigt mysigt fast det var JÄTTE kallt! <3 Ska få prova ha han gratis i 3 veckor och sen får vi se :) Jag ska ha han på måndagar och på onsdagar och resten av dagarna ska "vet inte vad hon heter" ha han.
Iaf ): idag har jag varit med rebecka och ridigt lillen. Föresten! jag drömde en asläskig dröm! jag drömde att
från halloween gick runt på våran skola! han gick efter oss och försökte döda oss. Med det där lilla leendet och mellan snabba gångarten medans alla sprang och så gick han med kniven fast i handen. Han var överallt!!! fyfan vad jag blev rädd! det roliga var att jag hade ju sovit hos rebecka och när hon vaknade sa hon att hon drömde en läskig dröm ^^
Ha en trevlig kväll! :D
// Påwnniebloggen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0