Hej hej <3

Hejsan :) det här är min nya blogg. I den här skriver jag mkt om fakta om ponnysar och hästar och när jag rider. :)
Idag så är det lördag och då ska jag väl vara med min bästa kompis Natalie hoppas jag . Natalies blogg "natella.blogg.se" :)
Åhhhh! jag vill ha en ny medryttarponny :( jag har en helt underbar medryttarponny nu men han é lite crazy ;(
Men som tur är ska det ju komma en b-c ponny till deras stall om typ en vecka så då ska jag se om det är ngn som passar mig eller om dom behöver ngn medryttare.

En bild här på Lotus / min medryttarponny alltså :)
Hah .. klaga inte på hans vackra boll i pannluggen :] jag gjorde bara en "flät boll" göllig va ? <3

aja .. Eftersom min "kompis" också ska bli medryttare på han så är det också ett skäl. eftersom
hon vet att vi inte klarar att dela på en häst. Men NÄ hon skiter ju i det . Aja :)

Jag ska snart göra en design elr typ header till min blogg. Ska göra det typ idag <3 :)


Bajj bajj hallonpajj :] // Påwnniebloggen <3

Kommentarer
Postat av: Natalie

Lotus är så fiin!

2010-12-18 @ 15:26:34
URL: http://natella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0